آشنایی با وبینار های مهندسی آزمون تاپ

ما در آزمون تاپ تصمیم گرفته‌ایم با شما همراهان عزیز، از خانه ماندن بیشترین استفاده را ببریم. به این منظور با همکاری صمیمانه بهترین اساتید این حوزه برای شما یک برنامه بسیار مفید در نظر گرفته‌ایم.

امیدواریم در این کلاس‌های آموزشی راه‌دور بتوانیم به افزایش دانش شما کمک کنیم. و همچنین زمینه‌ساز رشد سریع‌تر شما در کسب و کارتان باشیم.

وبینار چیست ؟

وبینار (Webinar) از عبارت Web-based seminar گرفته شده است. در اصل به کلاس، دوره، سمینار یا هر رویداد آنلاینی گفته می شود که در محیط وب و با استفاده از اینترنت بصورت کاملا آنلاین، زنده، تعاملی و دو طرفه و در یک زمان مشخص برگزار می شود.

به بیان ساده تر در یک روز و ساعت از پیش مشخص شده مدرس و کاربران در محیط وبینار آنلاین شده و مدرس صدا و تصویر، فایل ارائه، وایت برد، ویدئو کلیپ آموزشی و یا دسکتاپش رو به اشتراک می گذارد؛ کاربران هم به ارائه مدرس گوش فرا داده و هر جا که نیاز بود از طریق چت باکس یا حتی صدا و تصویر می توانند نظرات یا سوالاتشان را مطرح کنند.

وبینار چطور برگزار می شود؟

لینک شرکت در هر وبینار یک ساعت قبل از شروع آن برای ثبت نام کنندگان در آن پیامک خواهد شد. شما سرساعت مشخص شده با مرورگر اینترنتی (پیشنهاد ما گوگل کروم) کامپیوتر خود وارد صفحه وبینار شوید. سپس در صفحه ورود روی گزینه میهمان کلیک کنید. بعد یک نام برای خود انتخاب کرده و در کلاس شرکت می کنید. در ادامه شما تصویر و صدای استاد را به همراه اسلایدها و خواهید دید. و استاد از راه دور به شما و دیگر دانشجویان حاضر در وبینار درس خواهند داد.

آیا از موبایل هم میشه برای شرکت در وبینار استفاده کرد؟

بله می توانید با موبایل نیز وارد وبینار شوید. اما با توجه به کوچک بودن صفحه نمایش موبایل، ما این کار را پیشنهاد نمی کنیم. پیشنهاد ما استفاده از کامپیوتر است که بتوانید جزئیات را بهتر مشاهده کنید. موبایل صرفا برای مواقع ضرروی که دسترسی به کامپیوتر ندارید کار شما را راه خواهد انداخت.

آیا برای شرکت در وبینار نرم افزار خاصی نیاز داریم؟

خیر شما نیاز به هیچ نرم افزار خاصی ندارید. با همان مرورگر اینترنتی خود (پیشنهاد ما گوگل کروم) می توانید وارد یک سایت اینترنتی خاص شوید. با نام کاربری و رمز عبوری که به شما از قبل داده می شود، وارد وبینار شده و در کلاس آنلاین شرکت کنید.

برای شرکت در وبینار سرعت اینترنت چقدر باید باشد؟

در صورتی که شما از اینترنت ADSL با سرعت 512 به بالا استفاده کنید، مشکلی برای شرکت در وبینار نخواهید داشت. همچنین اینترنتG3  و G4 همراه اول و ایرانسل نیز برای شرکت در وبینار مناسب هستند. می توانید از امکان Hotspot گوشی خود استفاده کنید. برای این منظور کامپیوتر را به گوشی وصل کرده و از اینترنت آن استفاده کنید.

نظر دهید

پاسخ دهید

 آزمون تاپ
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0

مشاوره رایگان

آزمون کارشناسی رسمی نزدیکه!
برای مشاوره رایگان و عضویت در بزرگترین گروه کارشناسی رسمی فرم زیر را پر کنید.